Sunday, January 2, 2011 • 6:51 AM • 0 comments
hurm ., lepas ni., buku2 ni lah peneman sye.., HAHAH.,.sye dah tak bule malas2 macam dulu.., lpas nei sume omework yg ckgu bagik sye kne buad,.,tak mcm selalu bule skip2 keje yg ckgu bgik., ade kale sy tak buad lngsung keje yg ckgu bgy bhaha..mungken lepas nei idop sye akn busan sbb sye tk akn menggunekan phone,tk bule trlalu enjoy.,n tkkan selalu online FB mcm dulu., huh borink nye., tp sye akn biaser kan diri jugk utk mendapat keputusan yg terbaek dalam PMR .,thon ni sy nak jdik pelajar yg cemerlang., kalo tk jd pelajar cemerlang kat skul pon sy nak jd cemerlang d mate papa n mama sy tu pon cukup lah..,huhu..sye ni taklah suke bce buku sangat., sye cepat borink bile bce buku., tp kalo try myb bole kot..haha hmm tkthu nak ckp ape lg..keke k lar smpai sni jer lah

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget