OH TIDAK!!hantu...
Friday, January 14, 2011 • 6:34 PM • 0 comments
oh brader kenape lah ko kne menghantui idop ak???kenape ak selalu igtkan ko..knape ko selalu buad ak terpiker kan ko..sekarg ko dh sombong gn ak kan????kenape,ko dh ade org yg terbaek dlm idop ko ke ..klo ye pon jgn lah tingglkan ak mcmtuh jer.. :(

bro ak sygkan ko lgy ,susa nak remove or replace kan org laen dlm idop ak ni.,ak syg ko smpai mati..tpy ko thu ke semue tuh???herh buang mase jer ak ckp ......  

sdih2 itu lah rutin harian ak bile teringtkan ko,n ko sibuk gn ORG BARU,n dah buang ak jao2 dr idop ko,erm....bro knpe dlu mse first2 kt putus ko still melayan ak., tp dah akhir2 ni ko btol2 dah menghlangkan diri ., ko benci kat ak ke????

kalo ko benci sekali pon ko bgy lah thu ak ,sekuang2 nye ak tk trseksa tok menunggu ko setiap hari...

LUV U SAMPAI MATI,,LUV AWK GILAK2 KETAT ..,
XKAN LUPEKAN AWK..

tu lah ucapan sy tuk awk mybe ucapan tu bukn utk sy lgy kan2 ??? :(

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget