rinduu...
Sunday, January 30, 2011 • 9:45 PM • 0 comments
ak hanye mampu menanggis ,jer sekarang ni..betapa rindunye ak kat diri kau..kau thu tk sume tu??sekarang ni kau dah lupekan ak kan???hari2 ak terbayang kenangan2 kt d'mase lalu..

ak rindu waktu kaw marah ak,waktu kaw pakse ak ,waktu kaw manje2 gn ak..ak rindu semua tu..i heart u damn much,,..klw kaw nak thu kaw lah org pertama yg betol2 dah curik sepenoh hati aku,,.. :(
tpy ak tk sempat bgythu semua nye kat kaw,,sekarang ni pun kaw dah semakin jauh dari ak ,,...

ikodkan hati ak ak nak sangat ckp dekat kaw yang ..,AKU SAYANG KAW,RINDU KAW,CINTAKAN KAW..KAW LAH SGALA2 NYE..KAW LAH LELAKI PERTAMA YG BETOL2 BUAD AK TERSUNGKUR+CAIR+HANYUTTT DI BUAI ASMARA..AK SYANG KAU KETAT2 ....

disini saye NORAN NAQIAH BINTI NOR HALIM menyatakan bahawa saye tak akan melupekan awk .tkkan membenci dan tak akn bersangka buruk kat awak...walao ape pun yg awak buad kat saye..saye tak kisah.sbb awklah cinta MATI saye..

             ...   AWAK SAYA SAYANG AWAK ...   




OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget