2011 thon yg paling terok bgi ak....
Tuesday, February 1, 2011 • 8:57 AM • 0 comments

aku tkthu nak cakap ape..tapi aku mmg tak syke tahon 2011 nieyh., tahon ni adelah tahon yg paling malang buad aku., thon yg dah byk menitiskan air mate ak niyh..kadang2 aku tkthu sbb ape aku menangis.,adekah sebab brader tu.,atau disebabkan diri aku???

tapi sumpah ak cakap., ak susah nak lupekan die..aku selalu teringadkan die., aku dah try buad mcm2 .ak dah padam dah semua mcg2 ak gn die., gmba2 yg perna bgy kat .,semua ak dah buad., tpy sia2 jer semua tu..ianye tak bgy ape2 kesan pun kat aku....

Ya'Allah patut ke aku datang melutut depan die dan minx jangan tinggl kan aku.,sbb ak tk boleh teroskan hidop tnpe die??perlu ke aku buad semua tu???

aku dah tak kuat nak hadapi semua ni , aku tk sanggup tanggung ni semua.,aku tk kuat..tkder siape disamping aku sekarang ni..aku taknak menyusahkan sesiape.,sekarang ni kakak dan abg2 aku semua nye bz dgn hal masing2 ak tknak bebankan mereka dgn masalah aku ni...

patot ke aku cakap yg ak menyesal kenal dgn kau dulu...tapi aku SAYANGKAN kau....tak timbul siket pun perasaan benci ak kat kaw..bodoh ke aku ni sbb minx ptos dekat kau???

tapi ak buad semua tu demi kebaikan kt..ak hanya tkod kau tak bahagia dgn ak.,ak sedar siape ak ni.,ak ni just budak bawahan yg tkthu ape2 .,yg tk patut mendapatkan kasih sayang dan cinte dari seorang lelaki yg macm kau..aku terpakse mengalah demi kau...aku tak sanggup tngok kau tersiksa sebab aku.tu sebab ak mintak dilepaskan.....TAPI AKU SAYANG KAU SANGAT2 ,.....  

Aku nak dengan kau kagi...aku rindu detik2 kt bersame dulu...kau selalu jage aku..,,,tapi sekarang dah takder sape yg nak uruskan ak.,tkder sape lgy yg bising2 nak suro aku makan.,nk temankan aku borak2 bile ak tidor lambt.,sume tu dah takder sekarang ni....  

slah ker aku sbb minx dilepaskan dulu...aku tak tabah tuk tempoh semua ni..aku kecewa dgn kau.sbb dulu kau pernah janji yg kau still anggap aku ni adik kau., tapi buktinya???????kau tinggalkan aku setiap kali aku bg kau msg kau takkan balas..kau nak mengelakkan diri dr aku ke?????

tapi kenapa???kenape aku yg perlu tempoh semua ni????? Tahon ni tahon yg palin terok bagi ak..sepatutnye.,ak perlu serious dan bekerja keras dalam tahon ni sbb tahon ni ak nak PMR ., tapi d'sbbkan kau..aku gagal tok tnggung semua ni..kau tahu aku selalu sedih sebab terfikirkan kau,,,..kawn2 aku ramai yg dah kat sanggup nak tngok aku .,sbb aku selalu sgt menanggis dan nanggis...

tu sume sbb kau...sbb ak teringadkan kau...hey2 kau silaplah kalu kau ingad sekarang ni ak tngah eppy2 or enjoy2..F.Y.I ,,ak lah budak yg paling malang ,yg sedang patah hati degan lelaki yg jahat mcm kau...

kau jahat sbb kau buad aku suke kat kau.,kau jahat sbb kau buad ak syang kat kau.,kau jahat sbb kau perna menyayangi aku,kau jahat sbb kau perna bawak lari sepenoh hati aku ni.,dan kau tak pulang2kan lgi..kenape kau buad semua tu?????

kau tahu tak yang aku menderita sgt sekarang nieyh,,.sebab kau...... :'(    

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget