sad girl ...
Friday, April 22, 2011 • 11:11 PM • 0 comments
noran baik , noran ceria , noran funny , noran lawak .... mcm2 yg korg gelarkan ak., sumenye baik2 ...noran cube jadi tabah bile berdepan dengan korg tapi sebenar nye byk beban yg noran tanggung ..noran tktahan dengan ape yg noran lalui sekarng!!!


noran takboleh berlakon n tak boleh nafikan lagi ,,, ..ye noran memang masih sayang kan muhammad shafiq bin zulkifli lim tu noran masih ade hati dekat die ., sikit pon tak hilang ,.. makin bertambah adelah, ye noran sayang kan die lagi noran dah tknak tipu sape sape kgi termasuk diri noran jgak!! ye mmg betol noran tak boleh hidop tanpe die,noran masih sayang kan die walau kami dah tak ade ape2 ikatan lgy !!!

 dah banyak salah noran buad kat abang noran nak mintak maaf., ye noran mengaku noran memang nakal ., noran memang jahat..tapi noran buad tu sume sbb noran sayangkan abg ....noran tak pernah sayangkan org lain mcm noran sayang abg.noran tkthu kenape!! dulu noran benci sanad kat abg tapi sejak noran mengenali dr abg makin lame noran menyayangi abg sampailh sekarang....

ramai yg kate noran ni bodoh sebab terime abg ., ye mmg noran bodoh ,,,,,bodoh sbb dengar ckp org ...sepatot nyew noran kene ikotkan hati noran sendiri bukan ikotkan cakap org!!! norean menyesal sanad kerane terlalu ikod kan sanad ckap org dulu!! kalo tak kite msti tak jadi mcm ni kan????yer adk mmg mcm budak2 mmg adk ni manje dah ramai dah cakp adk pon tkthu kenpe adk mmg mcm ni !!!!abg maafkan adk .,,,adk tknak abg tinggalkan adk

sekarang ni noran tengah sedih sanad korg happy lahkan ., sebb korg dah dapt ape yg korg nak ...korg nak noran sedih korg taknak tengok noran happy., ni yg korg nak noran lalui kan ??noran dengan abg shafiq dah tkade ape2 korg suke lah kan ., time aku dgn sbg shafiq dulu mcm2 jenis manusie dtg jmpe aku dtg dok nsehat kate shafiq ni tu lah ni lah .,konon nye shafiq ni buruk sanad lah ., time ak dah tkder pape ngn shafiq bayng korg pon dah takder kan!!!! korg mmg terbaik..noran suke sanad

takper noran dah nertekad lepas ni noran tak akan pandang mane2 lelaki lagi...noran dah serik noran takakan percaya kan sesiapa lagi ... sebab kasih noran tetap pade abg shafiq !!!! noran dah taknak percaya kan sesiapa ...maaf kan noran ... noran mmg suke pentingkan diri sendiri ...noran dah byk dah bekorban untuk korg sume., sehingga noran hilang bnde2 yg bermakna bg noran ......dan sekarang noran perlu penting kan diri noran jugak,,...

*noran mintak maaf sanad2 kat korg!!!   

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget