dasar pilih kasih
Sunday, May 29, 2011 • 8:23 AM • 0 comments
hmm hape lah .,korg sume mmg memihak kat die kan ?mmg korg dah buang aku jauh2 kan ..haha great lha weh ..ape kaurang nak kesah aku buat macamni .aku ade ke takde ke tak dalam kelas tu sama jelah weh..korg takkan layan aku macam kau layan perempuan tu pon .. for                   kenapa kau kate "pasal bnde nie pon koe nak mcm nie ke noran? hey small matter la bnde..bnde kecik cmnie pon koe nak sampi cmtu skali..ap la koe nie.."wait ..kau lebih ngekk ... mmg senang gila kau cakap mcmtu kau tak lalui apa yg aku tngh lalui sekarang ni ...so teramat senang lha kalau kau nak kata mcmtu kawan !! small matter ? herh ., time si                       tu ade msalah ade kau kate msalah die tu small matter ke ., ade kate bnde tu perkara kecik ? herh takde kan ., korg sume ramai2 dtg tolong die., adelah ..but time aku ade msalah mcmlah korg cakapkan ..bgoslha ., aku suka sangat korg buat aku mcm ni 

eh benda kecik ape nya weh..dah sampai meminggirkan kawan ., memilih kasih ,lebih kan satu pihak jeee..itu small matter ,korg langsung tak fikir hati n perasaan aku kan .eh time c                   tu ade masalah .korg ikot susa hati skalikan ., hah kononnye takot die tk boleh focus tok perlajaran lah takod die buad bnde bukan2 lah ...but bila tibe aku apa korg buat... nothing ., i get nothing ...korg mmg btol2 UNFAIR dengan aku weh ...mcm ni ke classmate ? mcmni ke KAWAN weh !!! kenapa korg sume berubah ? weh aku miss gila saat2 form 1 n form 2 dulu ...,mana korg yg dulu rapat dgn aku , amek kesah pasal aku ,syg aku..mana korg yg tu sume ....sbb korg buat aku mcmniy lha aku amek kputusan utk cari erti persahabatan dr budak budak kelas lain .but bila aku kawan dgn budak2 luar korg perli aku kata mcm dah tak ada kawan dekat dalam kelas ni lah ape lah... eh mmg betol pon aku dah tak ada kawean dekat dalam kelas aku ...

korg sumekan kawan dgn c                      sapa nak kawan dgn aku ?eh aku rasa budak kelas luar tu more more better then korg., dah lah aku pon dah tak ada hati nak berkawan dengan korg ...perg lah korg dkat budak tu., smoge korg happy happy dgn die., korg tinggal kan je lah aku ., bia aku dapat rase erti persahabatan tu dr budak2 kelas luar ..itu yg korg nak buat dekat aku ,itu yg korg nak aku rasakn ? ok fine aku suka sangat korg buat aku mcm ni ., thanks korg, thanks sbb sudi jadi kawan aku sebelum ni ..lepas ni kalau korg ada apa apa .,tak payah lah korg nak cari aku ,tak payah lah korg nak ingat kat aku ...terima kasih je.aku boleh bawak diri aku sendiri ...aku taknak mengemis2 kasih sayang dr korg ., n aku taknak merayu2 suro korg layan aku ...kalau korg rase meminggir n membelakangkan aku tu jalan yg terbaik teruskan jelah mcmtu ..aku ikot je rentak korg ...

mungkin aku akan tersiksa dgn apa yg korg buat dekat aku ni,,tapi aku akan terima je apa yg korg buat dekat aku .sbb bagi aku korg lah kawan aku ., walaupon korg tak pernah menganggap aku ni sebagai seorang kawan bagi korg... aku redha dengan ape yg korg buat dengan aku sekarang ni ., korg jangan menyesal tau kalau satu hari nanti kalau2 aku tak mengaku yg korg ni kawan aku ...sbb dah korg mmg layan aku ni mcm org minx sedekah ...mcm org yg keji mcm org yg tak pernah korg kenal ...

eya,alia,ily,ikmal,intan,kak ecah,audra..thanks sbb sudi jdik kawan noran thanks sbb sudi ajar noran erti persahabatan ..sbb noran dah takkan dapat erti persahabatan dalam kelas tu lagi ...korg perg lah dekat budak tu die kan perfect die kan baik ., die more more cantik+lawa+comel ..aku ni ade ape je ..tak lawa tak cantik tak comel kan ? so buat ape lha korg nak kawan dengan aku buat ape korg nak anggap aku sbg kawan korg..buat ape kan ? .., baiklha aku cari erti persahabatan tu dekat luar sana..

thanks korg sbb sebelum ni korg melayan aku dengan baik ....korg ingat ea dulu kita pernah jadi kawan baik ,kita selalu lepak sama sama., share cerita sedih n gembira., kita bertepuk tampar brsama2 sama ., korg selalu menyakat aku ,bila aku merajuk korg pujuk aku .., but sekrang kau tinggalkan aku ., tak ade lagy gelak tawa.,  tak de lagy nak share2 story..tkde lagy sume tu ..sume tu sekarang korg dah alihkan dekat budak tu smuaorg lebihkan dia., tak pelah korg...tapi aku nak korg thu aku rindu gila babi time korg layan aku dulu2 ... aku hope korg happy dgn ape yg korg dah buat sekarang ni :)

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget