iri hati dengan kawan baik sendiri
Saturday, May 28, 2011 • 9:49 AM • 0 comments
heyyo., korg noran tkthu kenapa dgn noran ..korg thu tak noran iri hati sangat sangat dgn bestie noran ni,noran taknak lha sebut nama dia .,ramai yg beri perhatian dekat dia je ,,haritu die ada masalah dgn boyfie die ...n die mmg gila gila sedih .ramai yg risau pasal die., sampai yg ada ikot nanges dgn dia pon ada!! humm ,lepas tu ramai yg dngar cerita dia., bg pendapat dekat dia ..noran betol betol jlous ..

sbb kalo noran ada msalah tak ada sesiapa pon yg nak bantu noran ., tak de org pon nak datang dekat noran mcm bestie noran tu ..tak de sape pon yg sudi nangges same same dengan noran .....abes haritu noran tak layan die .ade lah sorg mamat ni cakap gn noran tak baik buat bestie noran mcmtu .bestie noran tu tngah ada prob.,noran kena faham dia ., oh okay noran pon kate dekat mamat tu .,"time aku ade prob korg ade dtg ke bantu aku mcm ko bantu              tu ,aku nak tye kau ade korg layan aku mcmtu ?takdekan "so die dah kira untung gila babi ,sbb semua kawan aku beri perhatian dekat dia

then mamat tu kata noran jlous...yes noran mengaku depan2 die ., yup im jlous with her ..puas ? korg tak adil ., korg pilih kasih ..mcm ni ke kawan ..time bestie noran ni ada prob ...semua org nak tolong ,time noran ada prob korg tngok je noran kan tak ada sorg pon yg datang rela membantu noran .., eh tu sebab lah noran tak rapat dengan korg tu lah sebb noran pilih berkawan dengan budak2 kelas laen ., tu sbb lah noran kawan dgn alia,nashrah,eya pe sume ..sbb dieorg baik dgn noran ,dieorg paham noran .,langsung tak sama dengan korg pilih kasih ..tapi time korg ada prob ., mcmorg gila lah tercari2 noran ..time tu lha noran kawan ., time tu lah noran segala gala nye bagi korg kan? .but if prob korg tu dah sattle .,campak noran mcmuh je kan?

but bila noran berkawan dgn budak luar korg kata noran belagak ,kata noran over lha ape lah ..padahal noran nak dapat ape yg noran tak pernah dapat dari korg weh ...kenapalah korg selalu bagi perhatian dekat              je korg selalu kebelakang kan aku kan ?pe yg korg nak aku buat ,,semua org lebih kan bestie aku .eh kitaorg sama je kan ?hmm sampaikan org yg aku admire pon suke dekat bestie aku ..selama ni aku sabar je., aku diam je ..aku takkesa korg bagi perhatian dekat bestie aku tu ..tapi dah lama2 korg buat mcm ni .korg buat aku mcm dah tak wujud dalam kelas tu .mana boleh .korg mmg tak adil .kalaw satu hari mmg btol2 aku kawan dgn budak kelas luar tak layan korg langsung matila same korg ..

aku perasan bestie aku sekarang dah over sangat ..aku tak thu lah nak cakp die gedik or what ., kalo aku cakap die gedik kang korg ,marah yelah korg kan syg die., tk sayang aku kan ..humm. sekarang ni ramai gila yg focus kat die korg tak pandang pon kat aku kan..aku ni kalo hilang pon korg takkan perasan lha 

selama ni aku buat yg terbaik tok korg., kalo aku happy aku share gn korg..kalo korg sedih2 aku yg tukang buat kau happy .,seboleh boleh aku nak tolong korg., tapi ape yg aku dapat dari korg..korg sume lebih kan budak tu je kan ...humm aku tngok sejak korg bg perhatian kat die ,die makin menjadi2 dulu pendiam je., skarang hmm jerit sana ., jerit sini ., sengih sana ., sengih sini., lentok sana lentok sini ..aku bukan nak kutuk .,aku bukan nak kata aku jlous .,but aku cakap benda yg betol ., aku cakap benda yg betol2 jadi...ok aku rasa kalo lepas ni aku dah tak berkawan dengan korg pon korg takkan rasa apa2 kan ?yelah korg kan dah ada budak tu ... so hve fun lah dgn die., aku nie dah tak beri makne pon dekat korg :)

lepas ni ., alia,eya,tasha,nash,ily..n budak2 kelas luar sume kawan2 aku dkat STSD..budak2 3A5 .,bukan lagi kawan aku ...dia dah ada kawan yg lagi baik dari aku ...yup kalo korg rasa fatin tu terbaik tok korg lupe en lah aku ., aku dah takde makna kan ??? ,m goodbye 3A5 ., walaupon aku tetap dalam kelas tu., tapi kelas tu n korg tak medatangkan makne apa2 kat aku...

dahlah korg.. lepas ni noran naqiah binti nor halim ni bukan lagi kawan kpada budak 3A5 lagi .. :) ., bye korg ., aku harap korg happy 
to fatin tahniah sbb kau dah buat sumeorg suka dekat kau ., tahniah sbb kau dah tarik perhatian sume kawan aku sampai dieorg campak aku jauh2 ., tahniah sangat sangat dekat kau

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget