ish sebok jeee
Wednesday, May 18, 2011 • 1:14 AM • 0 comments
woo ., noran thu kat luar tu msti ramai yg serabut memikerkan knpe noran kate abg shafiq tuh first love noran kan .., knpa tak boleh keee....yup2 noran mengaku sblum gn shafiq mmg noran pernah couple pon sblum ni ., gn "f","a","k","s" .. n ..... tp ttap ckp si shafiq tu first love noran jugak .,aha nk thu kenapa...

sbb sblum ni noran couple noran tkpernah pun serious gn dieorg .,noran tkpernah pun kata noran sayng or suke or love dkt dieorg ke hape ..teettttt .,noran bukan nak maen kan dieorg k !!noran dah terang2 ckp kat dieorg sume eh ak tksuka kau pon.,knpe kau nak coup gn ak ???die org kate ak ni baik paham dieorg pe sume ., n dieorg ikhlas nak coup gn ak., oh ohkay ak terima jee la nak buad apa lgy ,,,.

n ak nak cakap ., shafiq lah org yg betol2 ak suke org yg aku sayang...dia yg pertama .,aku mmg sayang gila babi kat die., dulu kalo die hilang sekejap je tak senang duduk aku ....tu sbb lah aku kate die first love aku ..dah paham ???

dah2 .,lepas ni jgn tanye tanye lagi k ...  

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget