noran sedih gila ..
Monday, May 16, 2011 • 8:58 PM • 0 comments
noran thu noran salah .noran mengaku tu sume salah noran .,,,akk ., adk .,abg sesape lah yg terlibat dgn kes noran tu .,noran mmg nak mintk maaf sesangat ...noran janji noran tkkan ulang benda tu lgi ...noran tkberniat ponn nak buat benda tu.,time noran buat bnde tu noran lngsung tak piker pnjang ,,,

akk noran letak gmbar akk tu noran buknnya marah dekat akk SUMPAH kak noran tkde niat lngsung nak watpape kat akk ., noran tak sangka pon yg akk tngok blogg noran ni ...akk maaf sangat2 .,noran tak niat nak buruk kan akk atau pon abg ...

akk abg ..tlg maafkan noran ., noran mintk maaf dr hati yg ikhlas noran melutut gilaa.. ni jer la yg noran mampu buad mintk maaf kat korg..akk abg n yg laen2 ., tlglah jgn simpan dendam or menyumpah2 noran ..noran thu noran salah., noran tk piker pon ni sume akn terjd ...noran tkod nanti ape2 akn jd .thon ni noran nak PMR,noran tknak gagal ..noran nak korg sume maafkan noran .,tlglah maafkan noran..gila2 noran melutut

pagi tadi noran dpt kol dr akk ni ., noran tknak sebutlah nama die ..die mungkin marah sbb noran tulis pasal die ., noran janji noran tkkan buat mcmni lgy., noran pon dh janji n mintk maaf kat abg shafiq...die dah maafkan noran ., tq abg shaf ..syg abg noran jnji noran tak buad perangai ...
akk tlg lah maafkan noran jugak ., noran thu akk sakit ati gile kat noran tp kak percye lah noran tk berniat nak buruk2 kan akk.,tak niat langsung ..akk mse akk kol noran tu noran takot gila nak jawap soalan2 akk ., noran nak nangges time tu kak ., tp disbbkan noran hormat akk .,, noran tabah noran jawap jee ape yg akk tye ..akk sowi sgt noran tkniat nak buat akk mcm ni ..maafkan noran kak,...

akk akk sume noran mintk maaf kalo noran pernah sakitkan ati akk akk ..noran takot kalo akk akk marh noran., noran tak tahan nk hadapi sume ni ..akk akk sume .,noran nak bgthu akk akk takpyah lah risau noran mmg dah lupekan die pon. ,noran tak piker dah pasal dia . ,alhamdulillah noran dah terima sume ni kak .. noran sedar sbanarnye noran tk perlu buat tu sume., noran menyesal sangat2. ..maafkan noran please

noran jugak nak ucap terima kasih dekat kak aisyah,alia,effa,liana,ily sbb korg dah byk bgy noran kekuatan dan nasihat mcmmane nak hadapi bnda ni ..noran hargai sangat2 ., noran sayang dekat korg ..terima kasih sangat

korg maafkan noran ye noran tkthu nak buat mcmana lgy ., tlglah maafakn noran ........noran janji noran tak akn ulang lagi benda mcmni  

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget