tanya siket ...
Wednesday, May 18, 2011 • 12:59 AM • 0 comments
nak tanya siket ...siape yg meluat dengan perangai noran...angkat tangan ...wooo ramai nye..antara ramai2 yg meluat dgn noran 2 mesti terselit name si S .,si F si M ni kan ...HAHA ., ni noran nak tnye ni ade noran kesah ke dgn tu semua ..

dah memang mcm ni perangai noran nak buat mcmane korg yg jeles gn perangai noran kan ..noran tak nak korg pakse2 noran jd mcmana ., biarlah noran jd diri noran sendiri ., noran tksuke copycat perangai org ..noran tksuke jadi org laen ., noran lebih suka jd dri noran sendiri ...

so ., kalo korg tak suka dgn noran or perangai noran ., or ape2 jer lah., tak paya lah jd kawan noran .,korg dialu2 kan utk belah dr idop noran ....noran takkesa. .

noran thu kat belakang noran ramai yg dok mengata noran kan ...aha noran tak kesa,noran tak ada masalah dgn korg pon..,yes kalo korg mmg betol2 ade msalah gn noran dtg lah F2F dgn noran cerita dpn2 noran apa msalah korg..,aha ada bran ????

dah lah lepas ni tlg lah sape2 je ea., noran taknak korg dok menyebuk hal noran lgy..noran bukannye artis ke hape utk digosip2kan ....so diam diam je lah wey... :P



 

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget