menjelma...
Friday, June 10, 2011 • 10:38 PM • 0 comments
hey kawan ..mesti korg tertanya² mane noran perg sebelum ni,mana noran menghilangkan diri ..kalo bukak belog noran asyek tngok entri yg sama je kan kan ? ok noran nak habak ni.selama noran tak mncul ni,sebenarnya noran perg cri ketenangan,noran cari perubahan ..alhamdulillah noran rasa noran dah jumpa ape yg noran ingin kan tu,walaupon blom cukup semuanya..noran stress sangat banyak dugaan yang menimpa noran time² nak PMR ni .naseb baek lha noran ada ramai kawan yg sayang noran .,(audra,ily,emy,kak ecah,alia) dieorg lah selalu bg noran semangat ..thanks ye korg

sebelum ni noran betul² hampir mengalah dah tkthu macamana nak tempuh semua masalah dan dugaan ni,tapi alhamdulillah dgn kata² perangsang yg kawan² noran bg kat noran tu ..noran boleh terima semuanya sikit demi sikit n noran cuba untk bangkit kembali

hmm, yg pasal classmate noran tu., ..kalo korg nak thu semalam noran hangout dgn salah sorg classmate noran ...tng enjoy² hangout gn die ttbe² die bukak cerita..die tnya kenapa noran berubah ?terdiam terus noran ,noran pelik apa yg berubah?., die cakap noran sekarang dah lain ,lain dari noran yg dieorg kenal dulu ..noran sekarang just lebih kan kawan² kelas luar n kebelakangkan classmate ...wahaha nak tercekik noran time tu..

WAIT .,sebenarnya noran nak tnye die yg berubah noran or dieorg ? tapi macm tk terkeluar pulak perkataan tu dari mulut noran ..noran dah tak sanggup nak berkata²..noran terharu bile kawan noran cakap yg dieorg sume sygkan noran..hmm time tu noran diam jee.n dieorg nak noran beruah jadi noran yg dulu ., baik dgn dieorg tak pentingkan budak² kelas luar..OH GOSH ,tolong lha takkan lha ttbe je noran nak tinggalkan member² noran yg dekat luar tu ?noran sygkan dieorg ..dierg baik gila dgn noran ...noran mengaku noran lebih syg budak² luar daripada classmate² noran sendiri ..noran dah macm dah tawar hati nak berkawn dgn dieorg!!idk why ..

yelah mane tak ., budak² luar tu lagi paham perasaan n hai noran but classmate noran hmm.,bila noran ada masalah classmate noran tu bantu noran bantu macam tu jer., but bila classmate noran yg lain ada prob dieorg beria² bantu budak tu sampai prob budak tu selesai ..kalo dgn noran hampeh dieorg buat mcmtu ,but dgn budak kelas luar lain pulak ...dieorg paham perasaan noran sgt2 ., kalo noran ade prob ., dieorg tolong noran sedaya upaya dieorg ...tu sbblah noran syg dieorg sangat²

noran mengaku noran mmg jlous dgn EXBESTIE noran tu , mana tak sejak classmate noran mogok dgn noran dieorg sume berikan perhatian dkat EXBESTIE noran tu. ,noran thu lah die tu CUTE,CANTIK,SOPAN ...noran tak macamtu kan ?but noran keliru time dieorg masih berkawan dgn noran dulu kenapa dieorg tak pernah bagi peratian kat noran macam dieorg bg dkat EXBESTIE noran dapat sekarang ni........

hmm utk mmber noran yg keluar dgn noran semalam tu ,thanks lha wei sbb kau tak amek hati gn aku sdgkan budak² satu kelas tu langsung dah taknak cakap gn aku ..kau sorg je yg beria² sudi datang utk berkawan dgn aku ,aku terharu.terima kasih weh..aku sayang kau as a freind..,beria² kau suruh aku jadi noran yg dulu ..hmm maaf weh aku tipu kau ...sebenarnya dalam hati aku ,aku dah tak ada hati langsung nak berkawan dgn classmate² aku tu.., aku terasa sangat dieorg buat aku mcmni ...hmm aku dah amek keputusan .,aku tak akan putus kawan gn korg .,aku akn kawan gn korg mcm biasa., tapi aku tk akn tigglkan kawan² aku yg dekat luar tu ., aku sayang kan dieorg,,dieorg paham aku

manusia perlukan perubahan dalam hidup ., dan tak salah kan kalau aku inginkan perubahan dalam hidup aku ., aku tak sanggup jadi noran yg dulu .macam katak dibawah tempurung.,berkawan just kawan dalam kelas je., bila dah luar kelas tu dah macam org gila tak ada kawan,aku taknak macamtu...aku tak suka kawan brkelompok² ..sekolah tu besar weh ..aku ada hak nak kawan dgn sape² pon ..korg kalo taknak berkawan dgn budak² luar tu terpulag lha dengan korg aku tak kesah aku tak pernah halang., tapi tolong lha jangan halang aku na kawan dgn budak² luar..aku tak suke kalo ada org yg suka control idop aku ..

dah lah korg ., aku tak kisah kalo lepas ni korg taknak kawan aku ., aku anggap korg macam biasa ., aku tetap kawan dgn korg., tapi igt budak² luar tu still kawan aku ., n aku tetap mahu kan perubahan dalam hidup aku ., aku tak boleh nak jadi noran yg dulu ..susah sangat ,aku dah jauh melangkah..dan susah untuk aku berpatah balik .korg..aku nak mintk maaf kalo² sepanjang aku berkawan dgn budak luar ni aku ada menyakitkan hati korg ..aku dah maafkan dah semua silap dan salah korg =)

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget