ponteng time ..
Wednesday, June 15, 2011 • 1:39 AM • 0 comments
                weh korg semalam bukannye noran saja2 nak ponteng
                sekolah noran ada hal siket lah weh!! humm saje je piker bukan2
                noran bukannya ponteng sbb ada SUKANTARA ..noran mmglah
                tanak join SUKANTA tapi takde lha terfikir sampai nak ponteng2
                ni .,saya budak baik wahaha
                ok.tadi ada budak datang tye noran ..
                I: akk noran kenapa tak dtg SUKANTARA ..akk tknak join lagi ke
                   sbb thon lepas adk tngok kalau ada acara msti ade muka akk
                   ikot serta sekali,thon ni akk tknak join ke,knape kak ?
                aku:(aku pon bagilah jawapan cover punye bhai)ala thon ni akk
                       nak PMR akk malas lah dek nak join menatang ni sume ..
                       akk tak datang semalam pon sbb akk ada hal
                I:ada hal ke tkod akk kalah?
                aku:(wuoo terdiam aku)emm buat ape akk tkod kalah,akk mmg
                       takpernah menang pon dek :P(Dekat sekolah rendah dulu
                       boleh lha menang tapi sekarang kirem salam je., byk
                       saingan bhai)
                I:woo ok adek paham
               then dengan segala hormat nya budak tu belah mcam tu saja.,
               aha dtg jumpa aku sbb nak tye pasal SUKANTARA je ..
               terbaik ! hee
               tapi sebenarnya mmg aku malas sangat nak join SUKANTARA
               tahon ni .,latihan rumah sukan n merentas desa pon aku
               takpernah dtg,sampai kan AJK2 n member rumah sukan tu dah
               sebok bercakap"kitaorg takpernah pon nmpak batang hidung kau
               datang latihan"aha ,mmglah taknmpak batang hidung org die pun
               tak menjelma :P ..erm kalau diikotkan hati kawad pon aku
               taknak ajar thon ni tau..tapi nak buat mcmana dah takde org
               laen yg boleh ajar..takkan aku nak biar kan je bebudak aku tu
               kalah..so na ta nak ajar jelah !! hmm dah lah., kalau korg nak
               cakap ak malas dtg SUKANTARA .cakap je lah aku tak kesa ..
               mmg aku malas pon ..hehe

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget