stop buli aku..
Wednesday, June 22, 2011 • 1:19 AM • 0 comments
hah , sakit ati gila , kenapa lah ttbe c "A" tuh suke gila dok kacau aku .. kekadang dalam diam , ttbe je dah duduk kat sebelah aku ..kalo aku ada sakit jantung dah lama aku mampos agaknya :D ..kekadang kalo aku tngh sebok wat kerja sekolah ... tngok apa dia buatkan aku
                                                                 
                                                             
Tu kerja dia , dok baling kertas dekat aku pehhh, saket ati gila ..bila aku marah dia., taknak mengaku , buat muka die yg cute uh ,ah sudah ... aku dah lah takboleh tngok muka dia ., teros terdiam aku ,,adossss,kenpa lah susa sgt nak marah c "A" ni . erm tadi dekat kelas ada gotong royang., aku langung taktolong ..rajen sangat lah time uh ...hahaha ., pai tu dok makan dalam kelas , aku nak buang sampah ..tngh jalan nak p tong sampah ttbe ckgu disiplin pon masuk kelas .. dkat depan aku pulk uh.., aku sebok kunyah chocolate ..hah kecut

"A" tu kan jahat .. dia dah nmpak ,dok gelak ja die ...,huh selamat ckgu tak marah . aku dah kate dah , tkda ckgu yg brani nak marah aku ..wahaha lebih ! ckgu langsung tak masuk kelas ., apa lagi student sume dah macam kambing lepas kandang lh ..aku dok la kat tngga depan kelas nuh ..,gh dok termenong .,"A" dtg ,die kata termenung ja krja ..ingt aku ka !! wek perasan kau :P ., teros die gelak ..beborak gn die jap tadi .,best sgt ckapckap gn die .suare dia sweet gila

dah tu guru kelas kt org masuk kelas td , die lngsung tak mengajar..budakbudak len apa lgi .,dok memain lah !! ckgu gn budak perempuan suma dok sebok bincang pasai carnival ,aku tak amek thu lngsung ..malas aku =_=" .. aku dok kat tempat aku sorg ..wat kerja sekolah , time tu pon "A" sebok nak kacau aku ..dia kata"kau tengok lah ..dalam kelas ni siapa yg pegang buku , takda sapa weh.hang ja yg rajen bagai =_=" .. dah2 simpan buku ni"..aku taklayan die..pastu die belah .takpuas ati tngok aku dok wat kerja ., die datang lagi kat tempat aku.,teros die amek buku aku tu ..bawak lari .adoyai

saket ati betol aku gn mamat sorg ni .die kesian tngok aku dok sorg2 ., die dok kat sebelah aku ., apa lagi beborak lagi lah ., sambel wat kerja sekolah ahaha .die geram gila dgn aku time tu .die tkbagi aku buat kerja sekolah tapi aku buat jugak .lantaklah kau :P .balik rumah tak payah buat kerja lagi .tinggal study jer .

ERMM , byk2 budak laki dlm kelas t ., perangai yg paling aku suke prangai "A" .., aku tkthu napa .tapi die baik sikit dari budak2 yg laen haha..tapi aku tak suka time die dok buli aku ., wekkk benci benci .dah la ., stop lah cerita pasal die .,huhu ., aku nak tido penat ni bru blek sekolah ..bye korg. sygsampaimati

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget