buhsan weh..
Tuesday, July 5, 2011 • 3:09 AM • 0 comments
humm ..... lme2 bosan jgak aku dgn perangai kau .. tak reti langsung nak srious .., kau cakap kau srious tapi ,........ hmm entah lah dah tkthu nak cakap ape.. biase lah aku dah cukup kenal dgn perangai budak laki yg mcm kau !! aku takthu lah macamne aku boleh layan kau .........ekh aku nak tnya kau susah sangat ke kalo nak bersikap serious.. kalau aku marah kau ,kau merajuk ..(mcm bdak2)  bila aku taklayan kau ., takbagi peluang dkat kau..kau cakap aku sombong, hati batu ..ape lg ????? BUT ., bila aku dah bg peluang dkat kau ..kau maen2 kan ? kau ingt aku ape "PATUNG" kau heh ? aku taksuka lah org yg jenis mcm ni ... tlglah hargai orang siket .. aku tak suka lah org yg maen2 n.. bila dgn aku cube lah srious .. lagi2 kalau berkaitan dgn hati dn perasaan ni ... weh kalau kau taksrious suka kan aku ., syg kan aku ..baik takpayah cakap .. kau tahu aku dah sakit hati gila dgn kau .. dah banyak peluang yg aku bagi dekat kau .. tapi kenapa kau asyek maen2 je ??? kalau taksuka aku cakap terus terang. .aku taknak tnggu kau .. aku pon taksuruh kau suka aku .. aku tak pernah suruh pon !!!n takpernah harp pon ....

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget