hmm...sabar je
Thursday, August 18, 2011 • 9:35 AM • 0 comments

kesian aku tngok die ..sejak die dah kehilangan GF die tu perangai die mmg btol2 berubah ..die tak borak borak lagi gan aku ..dulu riuh je dgn suara die..Sekarang.....hmm, mungkin itu sume adw hikmah nye.sabar jelah k .kau biar kan GF kau tu dgn ex die balik itu dah kira satu kebaikan walau diri kau sendiri tersiksa. tapi tak salah tengok org bahagia kan ? aku doakan yg terbaik tok kau..jgn frust2 kita nk peksa lha kawan ..jgn piker sgt pasal cintan cintan ni ..tak bawak kemana pun!!! slumber jelah

kalau kau nak kawan borak borak ,luahkan perasaan ke apa ..aku setia menemani ..weh aku rindu lak dgn kau yg dulu..btw thanks gila sbb amek thu pasal aku ..sory lah lambat balas msg kau tadi ye..esok aku datang sekolah ..tengok lah muka aku puas puas . :) aku tak suka kawan kawan aku sedih (!)
kalau aku sedih tak ape..kalau aku sedih ada org pujuk aku ..kalau korg sedih aku tak reti nak pujuk.
hahah ...ok lah takthu nak merapu ape dah ..papai

#nak tido esok aku sekolah...demam2 pon still ingt sekolah .aku budak baik :)

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget