tkthu nak merapu ape...
Saturday, August 20, 2011 • 4:12 AM • 0 comments
susah gila kan nak buat org tu sayang kat kita... hmmm susah betol kalau kita mengharapkan org tu tapi org tu pulak mengharapkan org laen...msti tak paham ape yg aku ckp ni kan ???hmm lantaklah .
huh .. aku selalu try untuk jadi yg terbaik untuk die ..,tapi aku tngok die mcm tak pernah hargai ..die selalu kejarkan budak yg die nak tu smpai die lupe die tinggalkan aku ..die buat aku tersiksa ...
aku tahu die sayang kan budak tu sangat sangat. . tapi kenapa die tak pernah cuba untuk sayangkan aku pulak .. sedangkan dulu aku pernah cuba untuk lupakan S semata mata taknak sakitkn hati die..

harihari aku tersinggung dgn postpost yg selalu die buat semuanya untuk A..kadangkadang die kelentong aku .. tapi aku tahu sangat sangat yg tu mmg untuk A ...entah lah aku tkthu sape aku bagi die .penting x aku ??? selalunye jawapan jawapan yg die bagi kurang memuaskan aku ..hmm betol ke sbb kita jauh itu alasan yg die takboleh nak buktikan die sayang kat aku .
aku rase itu bukan sbbnya., aku rase sbb die still syg dekat A gila babi tu sbb die tak dapat nak bukti kan die syg kat aku ..harihari aku nak bagi tahu yg aku terasa yg aku jlous dgn semua tu .. tapi..hmm takape lah .

aku tunggu die berubah ,,aku tunggu die sayang kat aku ..
sbb aku sayang kat die sangat sangat. :)

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget