WELCOME TRIAL !!!!!
Friday, August 5, 2011 • 3:07 AM • 0 comments
amat mengerikan ....OH TIDAK ..(8.8.2011)tepat jam 8:15 pagi trial akan bermula ..,Ya'Allah minx2 lah soalan sume senang ...hari hari kot aku menandahkan muka aku ni kat buku ., nak lulus punye pasai ...hope gila aku dapat jawap sume paper., terutama sekali geografi,math,sains ...cisss hari2 aku tak pernah lepas dari tiga2 buku tu ...humm ., exam aku hbes 12 ogos ..lepas peksa ja kena p ospital shit tol lah.., amek darah agi ..paling aku benci.!! em ok lah sampai sini je yg mampu aku type ..pupye.,korg doakan aku ye.. :)

nak hafal agama,tak sentuh lagi buku agama :)

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget