sungguh memalukan .
Monday, May 21, 2012 • 1:19 AM • 0 comments
Harinie hari yang paling memalukan bagi aku .
WHY? 
aha ni yg nak bgi tahu ni .
Tadi after jawap paper add math 1 ,perut ni ttbe buat hal
Macam biase laaa gastric ape lagi 
Tapi kali ni sakit tahap dewa
sampai nak diri pon takleh .kepala jgn ckap lah ,sampai takleh nak angkat
then ada lah sorg kawan aku yg baik hati ni dtg kat aku .
die mintk num phone papa aku , then die tlg call kan papa aku .
Die suruh papa aku amek dkat sekolah
pade mule nya aku memg tak nak balik
sbb lepasni nak kena jawap paper 2 pulak

macamana tah badan aku boleh menggigil pulak.
kawan2 aku terus angkat aku g pejabat.
ramai2 dieorg dokong aku .Time tu memg aku dah takdapat nak sedar ape yg jadi .
bangun2 je aku dah ada dalam bilik Guru Disiplin
Dengan tudung dah terbukak.

yang aku ingt sebelum aku tk sedar tu,
macam2 suare aku dengar.
Suare yg paling kuat suara Alif
Hahak! Ape2 pun thanks siapa yg dah tolong aku tadi kayy.
Malu giler aku nak pegy sekolah esok :(



OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget