Dia Dah Pergi
Sunday, June 3, 2012 • 7:27 PM • 0 comments
Sangat Susah Untuk Aku Terima Semua Ni . Tapi Macam Ape Aku Kata Dekat 'Ridhwan' semalam 'Dah Tak Jodoh Macamane REDHA Je Lah' Aha Ayat Tu Memey Selalu Orang Guna Bila Dah Putus Cinta </3
Walau Hati Aku Tengah Sakit Sangat Sekarang Ni, Aku Try Untuk Tak Menangis . Sebab Aku Tahu Takkan Ada Orang Yang Akan Pujuk Aku Lagi.Mase Die Call Aku Tu ,Aku Buat2 Takde Mood Nak Bercakap Dengan Die, Tapi Kalau Boleh Aku Nak Cakap Lama2 Dengan Dia. Rindu Gila Nak Bercakap Dengan Dia :)
Aku Dengar Semua Apa Yang Die Cakap Semalam .Aku Dengar Baik2 Setiap Baris Ayat Yang Keluar Dari Mulut Dia Sebab Aku Takut Haritu Hari Terakhir Aku Akan Dengar Suara Dia :') . Aku Dengar Dia Cakap Dia Sayang Aku ..Masa Tu Aku Betul2 Nak Menangis Tapi Aku Tahan .Aku Taknak Die Tahu Yang Aku Sedih. Die Kata Die Nak Aku Happy. Happy Dengan Lelaki Yang Lebih Baik Dari Die, Tapi Dalam Hati Aku Kalau Boleh Aku Nak Cakap Sangat Dengan Dia, Yang Aku Nak Happy Dengan Die Sorang Je. Tapi Perkataan Tu Tak Keluar Pon Dari Mulut Aku .Setiap Kali Die Bercakap Aku Membisu Je. Sekarang Ni Aku Harap Sangat Kalau Boleh Die Tarik Balik Ape Yang Die Cakap Tu, Tapi Mustahil Kan .Mungkin Die Dah Pergi Jauh Dari Aku .Humm! K jujur. Aku Nak Dia :'( . tapi die tak kan datang balik dekat aku. Sia2 je kalau aku meretap macamana pun. dia memey dah pergi! Aku Mengaku Selama Ni Die Memey Jahat Dengan Aku .Tak Pernah Hargai Aku .Tapi Sejahat2 Dielah Yang Aku Sayang.Die Ingat Aku Tak Bahagia Dengan Die Tapi Die Salah ,Die Dah Ajar Aku Macam2 Benda,Die Ajar Aku Untuk Berdikari,Bersabar. huh! Sebelum Kenal Die Aku Teruk Sangat. Jiwa Aku Kosong.Dia Memg Tak Setia .Tapi Dia Jujur Itu Yang Buat Aku Sayang Sangat Dekat Dia.Aku Tak Pernah Bagithu Dia Benda Tu. Bagi Aku Makin Jauh Dia Tinggalkan Aku Makin Kuat Sayang Aku Untuk Dia.GilaKan ? Hehe . :)
Walaupon Mulut Aku Merelakan Dia Pergi.Tapi Hati Aku Melarang . Cukuplah Aku Sorg Je Yang Tahu Ape Yang Aku Rasa Sekarang Ni. Die Nak Pergi Dekat Orang Yang Betul2 Die Sayang, Aku Tak Boleh Halang Dia.Kali ni aku terpaksa mengalah :)
Aku Harap Die Boleh Datang Balik Dekat Aku .Tapi Kalau Lepasni Dia Bahagia Dengan Orang Lain, Aku Pon Tumpang Bahagia. Tapi Bagi Aku Biarlah Dia Jadi Yang Terakhir Buat Aku!Aku Taknak Yang Lain ,Aku Nak Die Sorang. Sebab Die Sorang Je Yang Boleh Faham Aku
Lepasni Dah Tak Boleh Nak Sambut Tarikh 17 Haribulan Lagi Dah.Tapi Ape2 Pon Aku Takkan Lagi 17.7.2011-10:30 Malam. Hari Dia Jadi Milik Aku Sepenuhnya. Die Kata Kalau Aku Rindu Dekat Dia ,Aku Kena Tengok Bintang And Bintang Yang Paling Besar Tu Dia. Tapi Aku Taknak Tengok .Sebab Aku Tknak Samakan Die Dengan Apa2, Die Adalah Die.Kalau Aku Rindu Dia.Aku Nak Die Ada Depan Mata Aku.Huh Merepek Je Kan..Hehe    
Aku Sayang Kau.Seribu Kali Sayang :).Aku Ingat Lagi Sebelum Kau Couple Dengan Aku Dulu, Kau Kata Kau Nak Bahagiakan Aku, yes kau memang dah bahagiakan aku, kau bahagiakan aku selama kau dengan aku .Terima kasih
Aku Harap Lepasni Kau Masih Ada Untuk Teman Aku Lalui Hari2 Aku. Jangan Tinggalkan Aku Sorg2 :)
Kau Akan Sentiasa Ada Dalam Hati Aku .Bila2 Masa Je Kau Boleh Datang Balik ,Sayang Aku Dekat Kau Tak kan Pernah Berubah.Ingat Tu Je :)

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget