Malu gila
Wednesday, June 13, 2012 • 6:41 AM • 0 comments
Ok.Aku nak share kat korg benda yg paling gila yg pernah aku buat
Aku pernah bagi bunga dekat sorg budak hot ni *N A
Aku takmau bagithu nama dia kat sini
Masa tu Darjah tiga.
Dekat Sekolah Kebangsaan Jalan Datuk Palembang.Kelas 3Siantan.
Die ketua darjah time tu,Semua org memg suka kacau2 die,termasuk aku
Dulu masa sekolah rendah die selekeh siket. Tapi ramai jugak la yg minat.
Takde lah Hot mana pun, Biasa lah budak2 lagi time tu

Aku kasi bunga kat die sbb aku ada janji kat dia
Aku suruh die bertugas betul2.
Then die pun buat. Haha , time tu saja2 je bagi die bunga tu
Tapi sekarang bila ingt2 lagi. Pehhh Allah je tahu ape perasaan aku

Masa die darjah empat Maybe(Y) ?
die pindah sekolah :( setahu aku die pindah Johor kot.
Aku pun tak amik tahu sangat pasal dia .
Lepas die pindah tu, Terus lost contact dengan dia.
Merata aku cari dia,

Bulan lepas bulan yg paling best bagi aku ,
Aku dapt cari die balik . Nak tahu tak?
 Sekarang ni die handsome gila , Hot gila
Aha , maybe die dah tak kenal kat aku dah kut. :(
Biasa lah budak hot kan ? heee
But but but, Aku hope die tak ingat psal bagi bagi bunga tuh -,-

Entah walaupun aku takde lah suka pun dekat dia
tapi happy aku bila jumpa die balik tu happy tahap dewa.
Tahu2 je die dah pindah melaka balik . errr
Aku hope aku boleh kawan dengan die lagi.
Tapi benda tu mustahil kan ?

#Ok takpe, *N A . Jangan marah tau kita selalu stalk Fesbuk awak >_<

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget