Kehadiran Seoang Sahabat
Tuesday, March 5, 2013 • 6:57 AM • 0 comments
Aku ada seorang kawan ni (budak laki) nama die??? (Rahsie) :)
Aku sayang gila babi kat die.Aku ni jenis yang susah nak sayang orang
tapiiiiiiiiiii die...die boleh buat aku sayang kat hanya dalam masa 2 jam je
Yahhh die seorang insan yang sangat sangat mulia.
Die bukan orang senang.Tapi die tak suke susahkan orang.
Dalam hidup die,die selalu senyum even die dalam keadaan yang susah
Die cakap dengan aku tadi die hidup untuk bahagiakan orang je
Die tak pernah kesah kalau ada orang buat jahat dengan die,
die akan tetap layan orang tu dengan baik..die dah takde ayah
and keadaan family die agak berpecah belah..
Just now aku,Amir,Azim,Alif and die pergi library
but 3ekor budak tu balik dulu,so just tinggal aku and die je
Mula2 die ajar aku maths,but last2 kiteorg cerita pasal FAMILY.
Die nangis bila cerita about family die kat aku...
Die cakap die dah takde semangat nak hidup sebab keadaan family die tu
lama lama aku pun ikut nangis...start dari waktu tu timbul rasa sayang aku kat die
Aku ada hasrat nak jaga die,Maksud aku tolong die and family die ..
Aku kesian sangat tengok keadaan keluarga die ,kalau nak bandingkan dengan keluarga aku
Aku beruntung sangat....Aku menyesal sebab belajar main main selama ni .
Klau die yang susah boleh belajar betul betul ape lagi aku...
Hummm ,Then masa balik dari libray tadi mama aku hantar die sampai dekat rumah
Die cakap die segan dengan mama aku,tapi tak kan aku nak biar kan die balik jalan kaki.
Malam tadi kiteorg bergayut kejap . :)
Aku nak die jaga diri die untuk aku
Tadi die bagithu aku die ada mimpi Arwah ayah die datang jemput die
Aku takut sangat denga benda tu..Die bersemangat sangat cakap dengan aku yang die nak ikut ayah die
Die dah tak ada rasa bahagia dekat dunia ni .Bila die bercakap dengan aku tadi pun,die selalu sebut yang hidup die tak lama :'(
#Budak SEWELLLL . aku sayang kau..Aku nak kau jadi sahabat aku,Aku nak tngok kau berjaya dalam SPM ni.Aku nak kau rasai erti KEBAHAGIAAN dalam hidup <3 xoxo , aku cuma harap  kau belajar baik baik je sekarang untuk tampung keluarga kau untuk masa hadapan.Kau masih ada pelung yang cerah (F)
ASSALAMUALAIKUM 


OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget