Semangat Kembali
Saturday, May 4, 2013 • 11:55 PM • 0 comments
Aku dah bangkit....mungkin? 
mungkin aku dah tak perlu kan Izzham dah dalam hidup aku 
sebab aku dah jumpa pengganti dia . Lama kan aku mendiam :) Yehhh sebab aku mencari kekuatan
Lol Sakai ja ayat aku!
Ammm Noran dah boleh hidup tanpa am ,Mesti Am Happy kan ? :)
Btw thanks too my new prince Muhammad Hanif sebab selalu happykan noran even die tak se-perfect Am
Ammmm Thanks taw sebab dah mengajar noran erti setia . Kalau noran tak kenal Am dulu , maybe dah banyak lelaki noran kena kan . 
Even Am dah mendiam kan diri . Tapi Am tetap yang terbaik diHati Noran 
Am tetap IZZHAM SENGET ! haha Ammm Birthday Am dah nak dekat kan .
Noran harap kita dapat celebrate sama . 
Tapi kalau tak boleh pun . Noran hope Am happy sepanjang Birthday Am tu
Noran hope Am sentiasa sihat , and tak selalu kelua lepak macam dulu :D 


OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget