A.W.E.S.O.M.E
Sunday, September 8, 2013 • 7:51 AM • 0 comments
Penat Jangan Cakap Lah Aku Sorg JerYang Tahu.3 Hari 2 Mlam Cukup Memeritkan Untuk Aku.Pffttt, Mane Tak Trial Punyaaa Pasalll. hahaha Farhan selalu menakutkan aku! Noran!!!!! STUDY. yehh . So everyday aku dok hadap ScoreA . mama kata kalau Trial tak lulus mama taknak belikan Instax mini 8 untuk aku ... alaaaa , Nadhirah and syahirah cakap tak lulus Exam tak dapat first intake kat matrix nanti itu lagi aku risauu . Minggu lepas asyik dok library je dah jadi macam budak Nerd hee ,mula mula aku angkut Syahirah ,kali kedua aku pergi dengan Farhan, then Nazirul,alif and azim pun ikut samaaaaa.Setiap malam ada je makhluk yang hantar msej say GOODLUCK! ahhh badluck sungguh dapat msej dari orang yg tak diketahui macam kau... lalalala.Tapi kali ni punya exam perangai aku and kawan2 memang gila bapak, nak tahu apa kita orang buat? rahsiaaaa haha.Okay guysss doakan yg terbaik untuk noran k .Noran nak result yg gempak , yg boleh buat noran nangis golek2 sb gembira.heeee Taknak gagal exam sb nanti tak boleh kawen :D k lapyou . Adios!

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget