Mohon Restu
Monday, November 4, 2013 • 1:48 PM • 0 comments
Yes , Teka teka teka! Gua nak mohon restu siapa?
Ahaaha , mohon restu korang semua lah..
Okay berdirinya saya disini.......Sebab takda kerusi :P
LOL okay memandangkan ESOK noran nak SPM . SOOO dikesempatan ini.
Noran nak mintak maaf jika pernah terkasar bahasa,tercarut atau terguris hati sesiapa
Jika ada yang terhutang tu harap dihalalkan .Kalau nak tuntut pun mohon bagi tahu noran
Noran tahu noran bukan Perfect. yes i know my mistake
So noran harap orang-ii yang BENCI noran sangat-ii tu dapat maafkan noran
Sb silap salah korang pun noran dah amupun kan .
From today kita 0-0 k ? amacam?
Okay mintak maaf dah .
Sekarang noran nak ucap terima kasih pulak.
Dekat kawan-ii yang mengenali noran .dari mula mula bernafas dimuka bumi ni sehingga lah sekarang
Noran nak ucap terima kasih sangat sebab sudi menemani hidup Noran :)
Yeah ucapan special for Nur Yasmin Binti Abdullah my superbestie:
Saranghae .. jaga diri, Noran sayang Min, terima kasih sebab sudi jadi kawan noran lepas ditinggalkan orang seseorang tu .Min memang terbaik .Kalini kita berjuang sama-ii dalam SPM ,semoga kita sama-ii berjaya.Aminnn ya'Allah.
Ohh ya tak lupa jugak untk Kawan-ii yang sudi teman aku study.
(Syeera,Badrul,Shakil)--> Cikgu Maths aku . Yasmin ,Qhairil --> Even dia selalu kacau aku time study and selalu conteng-ii buku and kertas aku ,ah kira study jugak la tu :P Kak Julia--> thanks sebab pernah ajar noran maths dulu even sekejap je,tapi ilmu yang akak turunkan pada noran mmg sangat berharga Janna-->Study dengan kau haritu mmg terbaik siap ada package main gitar lagii. Shafiq-->Anak murid subject sejarah aku yg paling poyo :D .. Nama-ii tu jelah aku boleh senaraikan
Thanks jugak untuk sahabat-ii aku disekolah yang sudi jadi kawan aku , Alia Syafiqah :* , Intan Syahirah,Farhan Ridhwan,Nur Nashrah,Nur Nadhirah, Nur Syahirah,Bazilizz Eijas,Nazirul Azri. Yang tak dimention sorry aku tak mampu nak list panjang-ii tapi yang penting korang semua still kawan-ii aku yang sentiasa dihati ^^
For my bestfriend : Nur Qamarina(Bestfriend darjah2) ,Izni Syafiqah(Bestfriend Darjah 4) , Emilliah and Aziz Aris(Bestfriend darjah 6) , Fatin Haron(Bestfriend Form3) --> Guys ,even kita dah jauh,tak pernah sesaat pun aku lupakan korang. Macamana kita dulu,macamtu lah aku anggap korang sampai sekarang :) aku doakan kita sama-ii berjaya dalam SPM kalini
untuk Abang kesayangan aku:Edry Azri Azahar--> Abang sorang je lah abang yang adik ada.Haha .thanks sudi jadi abang adik selama 4Tahun ni.Abang memang terbaik :) Abang belajar elok-ii kay. Insya'Allah kalau rezeki adik murah dapat belajar kat tempat abang belajar sekarang ,boleh kita lepak sama-ii nanti :D
Untuk akak-ii kesayangan aku:Kak Nisa,Kak Julia,Kak Ezzah,Kak Nina,Kak Syidah,Kak Fatin --> Akak-ii ni lah dulunya selalu bagi adik nasihat,and selalu protect adik bila dalam kesusahan .Terima kasih banyak-ii diucapkan. Noran rindu dekat akak-ii semua
Adik Noran : Intan Syahirah ,Khairul Nazmy --> Korang duaorang je adik angkat kesayangan akak. Korang belajar elok-ii,jangan sia-ii kan harapan ibu ayah korang yang nantikan kejayaan korang.Next year korang pulak.Akak doakan yang terbaik utk adik-ii akak ni
Gula hati aku: Yasmin,Qhairil,Syeera,Nazirul Husni,Audra Taufik,Qamarina --> Satu je noran Mohon Jangan pernah Tinggalkan persahabatan kita :)
Cikgu-ii : Kalau lah ada cikgu aku yang baca kan. Terima kasih noran ucapkan sebab selama noran disekolah,cikgu tak pernah lokek untuk mencurahkan ilmu cikgu pada Noran dan kawan-ii. Jasa cikgu amat noran hargai . Kalau pernah terkurang ajar dengan cikgu-ii yang ada harap diampun kan ,Noran hulur sepuluh jari :) maafkan anak muridmu yang degil kepala batu ini .Halalkan segala ilmu cikgu yang meresap dalam otak saya ni ye :') Noran sayang cikgu.
Sekolah aku: Tadika Srimas ,Sekolah Kebangsaan Jalan Datuk Palembang,St. David Highschool --> Terima kasih sebab sudi menerima aku masuk kedalam sekolah yang gila babi bapak awesome.
Pusat tuisyen Balbir,Multi,PSI (actually banyak lagi) tapi banyak-ii tuisyen ,tuisyen-ii tu lah yang aku paling lama stay . Okay tempat-ii tuisyen ni memang awesome.Pelajar dia gempak-ii . Balbir jangan katalah , Menimbun budak IJC and st.frans jea. haha .Multi pulak Sorang je membe aku kat situ time tu .Nak tahu siapa? Si gila MrRidhwann .Dia dulu budak highschool ,kitaorg sama-ii akaun.masa aku tuisyen dulu Aku form4 ,die Form5 tapi memg rapat gila gila rapat la dengan dia dulu.Sekarang dia dah busy well! Study la katekann :) PSI !!! yeah,Tuisyen aku sampai sekarang. Pecah rekod aku tak tukar-ii tuisyen dari awal tahun sampai nak tamat zaman sekolah aku aku kekal dekat tuisyen ni.Cikgu-ii  dia mmang TERBAIK ,mmg aku faham apa yang di ajar.Sb tu aku tak lari. LOL
Okayyy!! Ayat terakhir: Noran Harapkan Sokongan Dari Korang Semua,Noran Mohon Doa Yang Baik Baik Untuk Noran Agar Noran Jawap SPM Nanti Dalam Keadaan Yang Tenang.Noran Harap Tak ada lagi dendam atau dengki dari sesiapa :')
Eh last last last .Nak wish jugak Happy birthday TO my beloved MAMA :Noratasha Hassan ,Birthday dia masa hari perjuagan Noran :') Noran janji noran akan cuba buat yang terbaik untuk mama untuk semua :')

OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget