Surat Untuk Kekasih
Friday, March 7, 2014 • 7:02 AM • 0 comments
Haikkk tangan ttbe gatal mengedik nak buat 'surat untuk Encik Kesayangan saya'
Siapa ek.Aaron Aziz?Aliff Aziz?Bukan semua! Awak?Awak?Bukan awak
Dah dah takpayah kembang kuncup sangat hidung tu baca post ni
Post ni saya buat untuk Honeybear yang ala ala teddybear tu (Q.A)

#Awak tujuan saya buat post ni sebab ingin membuat wasiat.Ehh bukan wasiat nak mat*tu
ni wasiat sebelum awak berangkat ke PLKN , sob sob. PLKN! Menjanda saya 90hari :'(

saya janji *angkat tangan ala ala puteri awani tu. HAHA
Awak dengar ni saya janji sepanjang keberadaan awak kat johor sana nuh saya tak akan nakal nakal
Saya mengaku bahawasanya saya Noran Naqiah Nor Halim,cinta hati kepada si bambam
adalah seorang budak yang baik.So saya tak akan naughty2 muahaha *angkat kening macam ziana zain

awak Dengar Ni awak jaga mata,jaga hati sepanjang awak dekat sana taw.
saya ta kenal sapa sapa kat sana.so tak boleh pulak nak upah sesapa jadi pengintip tak bertauliah utk saya
awak jaga diri,jaga kesihatan.Buat aktiviti kat sana baik baik kay.
Even hati ni berat nak melepaskan awak pergi,berat seberat batu kapur :'D
Tapi saya takmampu menghalang.Kalau saya ada scandal dengan mana mana menteri boleh la saya cancelkan nama awak dari PLKN tu.Terpaksa la saya merelakan kepergian awak.
Cewahhh!Dah macam filem sedih hindustan pulak

Tolong janji dekat saya: habis je PLKN nanti awak bawak balik kereta audi sebijik,and sebentuk cincin berlian untuk meminang saya k !
Ehh *MENGARUT . Awak tengok! Orang baca blog saya ni pun dah naik geram kat saya sebab saya asyik main main, tengok ah kak timah tu dah nak baling kerusi dah tu.Tolong saya wakk. Awak,awak janji taw
kalau awak outing or free free ke awak contact saya k.Saya takut saya rindu awak
nanti takboleh wish goodmorning tiap tiap pagi,even bangun dah tengahari,matahari pun dah mencecah atas kepala!
tak boleh nak call banyak banyak kali semata nak cakap iloveyou je.
Alahhh rindunya :( awak janji awak kena ingat kat saya,rindu saya sepanjang harii
Awak jangan sesekali pun mengorat perempuan lain kat PLKN tu,kalau saya tahu awak mengorat perempuan lain saya kat sini dah ready nak kerat awak 18kerat bila awak balik nanti. *buat muka mona fendy . #sayaserius ni

pesan untuk awak awak saya nak pesan ni kalau jadi apa apa kat relay kite,saya nak awak tahu sepanjang saya dengan awak,kenal awak saye happy sangat sangat.Awak baik dengan saya
walaupun kadang kadang awak suka membuli!
woi mokk!saya sayang awak taw, even awak selalu cakap awak takhandsome tapi tetap nama awak sorang yang ada dihati saya,bukan farid kamil,bukan syah rukh khan tapii Q.A :) Awak tapayah la buat muka ala ala korea yang selalu awak cakap tu sebab saya terima awak seadanya.Saya terima awak sebab awak Q.A :*

Jaga diri taw awak jangan tak makan tak apa pulak,jangan risau saya kat sini baik baik je
And saya doakan perjalanan awak kat sana lancar selancarnya.
Awak kalau ditakdirkan bila awak kelua PLKN tu muka awak dah handsome macam aiman hakim ridza ke awak jangan lupa kat saya pulak.Jangan jadi boyfriend derhaka! hehe *asah parang

okaylah awak,bila dah kelua dari PLKN nanti if saya lupa nak contact awak dulu,awak datang lah cari saya and ingatkan saya psal surat buat kekasih ni k.Nanti baru saya tahu yang sepanjang kat PLKN tu awak ingat kat saya. k *sorok dalam bakul arghh terharu plus malu bertingkat tingkat. Nanti saya akan ingad segala janji janji saya pada awak yang dah pun tersurat dalam blog tak bernyawa nii :D

Jangan risau saya kat sini tak buat bukan bukan taw.kat luar ni banyak bodyguard awak memerhatikan saya
Awak ingat tak kotak chocolate yang awak letak menimbun chocolate dalam tu?
Kalau saya rindu awaksaya peluk kotak tu sampai penyekk k,haha
Aaaa, tangan nak tercabut dah ni. Ok la sampai sini k cinta hatii,Saya sayang awak :)


OLD • NEW
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget