sahabat
Sunday, November 9, 2014 • 3:50 AM • 0 comments
Sahabat . Orang yang selalu ada dengan kita saat kita susah , saat kita senang . Dia ada bila kita sedih , dan gembira. Bila kita jatuh dia datang untuk bantu kita bangun . Bukan senang nak cari sahabat sekarang ni . And aku bangga disekeliling aku ada sahabat sahabat yang sentiasa menyokong dan menemani aku 




yah mereka semua SAHABAT . tak kira lah rapat ke tak sekarang ni , mereka tetap SAHABAT . Bagi aku sekali kau SAHABAT selama lamanya kau sahabat . terimakasih kerana pernah buat hari aku bermakna dan sudi berada di samping aku . Aku sayang korang to the max . 

Fatin Haron
My highschool bestfriends . like seriously miss you . Rindu time kita pergi kl same same , gossip sama sama . lepak rumah kau . kau pinjamkan bahu kau bila aku sedih. Cara kau gelak . ingat lagi aten shuko . hehehe hmmm aku mengaku even form 4 form 5 dulu dah tak berapa rapat dengan kau , dah tak tegur kau setiap kali bertembung dengan kau , aku rasa macam nak lepak dengan kau macam dulu .Rindu kau aten 

Nazirul Husni
Bestfriend lelaki aku yang first . Dulu kita rapat kan ? Selalu contact kadang kadang tu bergayut , bergossip tah ape ape tah . kadang kadang kalau aku patah hati kau suruh mengadu semua dekat kau ,jangan malu ape semua. lama kan kita kawan since aku form 1 . dah lama kita tak contact macam dulu since kau dah ada girlfriend like seriously aku rindu kau . Dulu qhairil selalu marah aku sb aku rindu orang yg dah ada gf , tapi tak salah kan rindukan persahabatan :)

Julia , Janna , Audra 
Happening gila bila lepak dengan dieorang . Dah lama tak jumpa , paling best kalau lepak dengan dieorang sb dieorang ni sekepala dengan aku . takyah nak cover cover keluar kan je semua, haha . tah bila dapat meet lagi pun takthu . korang jaga diri k 

Alia Syafiqah 
Iloveyousomuch beby . Thanks sb always bagi aku kekuatan , penstalker tegar aku . haha even aku tak selalu share dengan kau . Kau tetap tahu segala masalah aku . friendship kita dari sekolah rendah tapi start form 1 baru rapat sb activ sama sama dalam pantun and debat . daritu lah kita start jadi bestfriend :* seronok dapat jadi bestfriend budak otak geliga ni . hehehe like i said to you last week even kita berjauh millon miles sekarang ni nama awak tetap melekat dalam hati kita :)

Nadhirah , Syahirah , Shakil
Thanks sebab selalu jaga aku . Selalu menghiburkan hati aku . hahaha korang memang kawan yg the best lha . suka menyakat aku dalam diam , memang tak rugi aku dapat kawan macam kau . ingat lagi dlu mak syahirah pernah pesan . time time sekolah rapat , tapi bila dah habis sekolah jangan pulak masing masing tak bertegur sapa . hahahah . haha takkan sb aku sayang semua sahabat aku . Sampai mati 

Yasmin 
Si pendek omey . hahaha. dengan kau je aku berani buat semua benda , thanks ea sb tahan dengan perangai aku terima aku seadanya even persahabatan kita baru setahun lebih je kau dah macam part of life aku . Time aku down gila gila sb kena tinggal dengan kesayangan aku #bambam dulu kau yg berada disamping aku ,bangkitkan aku. Kau dah biasa dengan parents aku , mama kau pun dah ngam dengan aku . Abang angkat sayang kau pun abang aku jugak . hahaha hope persahabatan kita tak kan terhenti sampai bila bila. thanks sb tak pernah lokek apa apa dengan aku . 

Eykaa
hehehe ok this is my beloved lesbo . hmm and yeah before this kita org ada konflik yg membuatkan kiteorg tak bertegur sampai setahun , but you know what even die marah aku die benci aku , aku tak pernah rasa nak end up our relationship as friend, aku tunggu die reda. aku tunggu die sampai die ok . aku sayang die gila babi :) aku rindu nak jumpa die. aku rindu nak jumpa ibu. aku tak salah kan sesiapa tentang pergaduhan yg dah jadi tu. tu kelemahan diri masing masing , tak semua perfect kan . mungkin Allah pun nak uji persahabatan kitaorang, Allah nak ajar erti persahabatan sebenar dekat kitaorg . and sebelum ni banyak cerita bukan bukan tersebar, benda benda yg sangat annoying, aku redha ada tak kisah dah semua tu . kosong kosong , me and my beloved eyka are together again . but now die dah ada lesGay , en yeah aku tak kisah tak jeles. asalkan die tak lupa aku dah cukup fair and square. and aku tak sabar nak kenal dengan lesgay die . best rasanya kalau boleh lepak sama bertiga. im waitin' for that time. set time yg cantik k eykaaa . 

ok noran bersyukur gila dapat kenal dengan korang semua . macam macam benda kita dan tempuh sama sama kan . masing masing ada kisah sendiri di sebalik persahabatan kita. Noran nak korang semua jaga diri even kat mana je korang and ape je yang korang buat. Noran doakan korang sentiasa selamat and hope satu hari nanti kita boleh lepak sama sama and spent time together sampai puas . Jangan risau . Noran tak kan pernah lupa korang k . Lots of love my friend . 

OLD
This owner ♥
Thank for coming


Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget